مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 18:352022-01-13حوادث

ایربگی که در تصادف مرگبار جاده بهبهان غلاف شد/ علیه خودروسازان اعلام جرم شود


در حالی که باز شدن ایربگ می توانست از صدمه دیدن راننده و سرنشینان خودروها در حادثه جاده بهبهان جلوگیری کند اما در این حادثه ایربگ هیچ خودرویی باز نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سه روز پسش بر اثر مه آلودگی هوا 59 خودرو در محور بهبهان- رامهرمز با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه 5 نفر جان باختند و 42 تن مصدوم شدند.

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان در ساعات اولیه این حادثه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: این تصادف در دو لاین رخ داده که در یک لاین 9 خودرو با هم برخورد کرده اند و در لاین مقابل، در فاصله حدود 200 متری، حدود 50 خودرو تصادف کرده و سه خودرو آتش گرفته اند.

وی افزود: بر اساس بررسی های اولیه، رعایت نکردن سرعت مطمئن در وضعیت مه آلود، عامل وقوع حادثه امروز بوده است، اما علت دقیق بعد از بررسی های کامل اعلام می شود.

ایربگ هیچ خودروی باز نشد اما سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور در تشریح حادثه جاده بهبهان با بیان اینکه عدم رعایت فاصله طولی منجر به تصادف می شود، گفت: در حادثه  جاده بهبهان که بسیار دلخراش بود، ایربگ هیچ خودروی باز نشد.

  10 روز پیش ماشین خریده بودم ولی ایربگ باز نشد هادی مکی یکی از مصدومان حادثه جاده بهبهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایربگی که در تصادف مرگبار جاده بهبهان غلاف شد/ علیه خودروسازان اعلام جرم شود

ایربگی که در تصادف مرگبار جاده بهبهان غلاف شد/ علیه خودروسازان اعلام جرم شود