مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 18:302022-01-13سياسي

ضرورت توجه ویژه مسئولان ملی به محصولات استراتژیک گیلان


رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به تولید محصولات استراتژیک در این استان و وضعیت نامطلوب تولید این محصولات، گفت: توجه ویژه مسئولان ملی به این مهم ضروری است.

- ، مهرداد گودرزوند چگینی عصر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان گیلان با اشاره به وضعیت وخیم این استان، بیان کرد: فشردگی بودجه 1401 برای استان گیلان به دلیل ده ها سال بی توجهی به این استان است و انتظار می رود که مسئولان ملی نگاه ویژه ای به این خطه داشته باشند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه سدهای نیمه تمام، پروژه های آزادراه و بیمارستان های این استان وضعیت نامناسبی دارند، افزود: مدیریت خشکسالی و رسیدگی به خسارات سیل اخیر گیلان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی سایت لاکان اوضاع استان سرسبز گیلان را به خوبی نشان می دهد، ادامه داد: محصولاتی نظیر چای، برنج، و کیوی که از محصولات استراتژیک گیلان هستند وضعیت مناسبی ندارند.

ضرورت تغییر نگرش مسئولان ملی به محیط زیست گیلان نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس نیز در این جلسه خواستار تغییر نگرش مسئولان ملی به محیط زیست گیلان شد و بیان کرد: مردم گیلان به اندازه طبیعتی که خداوند به استان ارزانی داشته زندگی نمی کنند و به حوزه اعتبارات آن بی توجهی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه ویژه مسئولان ملی به محصولات استراتژیک گیلان

ضرورت توجه ویژه مسئولان ملی به محصولات استراتژیک گیلان