مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 18:252022-01-13سياسي

خدمات شهری در مناطق کم برخوردار اهواز وضعیت خوبی ندارد


وضعیت خدمات شهری در مناطق کم برخوردار اهواز وضعیت خوبی ندارند که با حضور مسئولان مربوطه پیگیری می شوند.

- ، سید کریم حسینی ظهر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از مناطق محروم در حاشیه شهر اهواز با توجه به سفر کمیسیون اجتماعی مجلس به خوزستان گفت: بازدید میدانی از مناطق کم برخوردار شهرستان اهواز در دو محور صورت گرفت.

وی افزود: وظیفه ذاتی کمیسیون اجتماعی در حوزه اجتماعی این است که در دو منطقه کوی سیاحی و منبع آب و کوی الصافی مناطقی که از لحاظ آسیب های اجتماعی دچار مشکلاتی به دلایل مختلف هستند، ورود کند که در این بازدید وضعیت این مناطق مورد توجه اعضای کمیسیون و به ویژه رییس کمیسیون واقع شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه در این بازدید مدیران مجموعه هایی که مسئول بخش های مختلف حوزه اجتماعی هستند حضور داشتند، خبر داد: بنا شد که با حضور مدیران استان و کشور حوزه های اجتماعی به ویژه سازمان های تأمین اجتماعی، بهزیستی و کمیته امداد وضعیت اجتماعی و آسیب ها را در این مناطق و مناطق مشابه بررسی کنیم.

حسینی افزود: این ها به عنوان نمونه و الگویی از سایر مناطق کم برخوردار شهرستان اهواز که قریب به 15 نقطه هستند، مورد بازدید قرار گرفتند و در جمع بندی نیز تصمیمات لازم برای پیگیری های بعدی با حضور مسئولان دولتی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهری در مناطق کم برخوردار اهواز وضعیت خوبی ندارد

خدمات شهری در مناطق کم برخوردار اهواز وضعیت خوبی ندارد