مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 18:202022-01-13سياسي

گلایه رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از عقب ماندگی های گیلان


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با گلایه از عقب ماندگی های گیلان با وجود ظرفیت ها بسیار، گفت: گیلان نباید در زمینه آب و کشاورزی مشکل داشته باشد.

- ، حمیدرضا حاجی بابایی عصر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان گیلان با بیان اینکه این استان دارای امتیازات بالایی است، اظهار کرد: از گیلان در همه جای کشور به عنوان استان طلایی نام برده می شود.

وی با بیان اینکه وضعیت پسماند و آب شهر رشت نگران کننده است، ادامه داد: چرا استانی مانند گیلان باید در بخش آب شرب و کشاورزی مشکل داشته باشد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه با توجه به کشت محصولات کشاورزی، آب حرف اول را در گیلان می زند، افزود: وضعیت سدهای استان که می تواند برای ذخیره سازی آب نقش ویژه ای داشته باشد خوب نیست.

وی با بیان اینکه اگر بتوان یک نفر را برای موضوع پسماند گیلان مقصر دانست باید به زندگی چند ساله در سراوان محکوم کرد، ادامه داد: مگر می شود مردم 36 سال در یک منطقه ای که حتی امکان ایستادن چند دقیقه ای در آنجا ممکن نیست، زندگی کنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه رودخانه گوهررود بر عکس اسم خود وضعیت ناراحت کننده ای دارد، تصریح کرد: شهر رشت بر خلاف اسم بلند آوازه خود نسبت به بسیاری از شهرهای کوچک وضعیت نامطلوبی دارد و به آن رسیدگی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از عقب ماندگی های گیلان

گلایه رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از عقب ماندگی های گیلان