مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 16:052022-01-13سياسي

ایل سنگسر ظرفیت اقتصادی و قطب دامداری استان سمنان است


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه ایل سنگسر ظرفیت اقتصادی و قطب دامداری استان است، گفت: بحث اجرای قطب دامپروری به عنوان مصوبه سفر رییسی مطرح شده است.

- ، عباس گلرو در جلسه بررسی راهکارهای ایجاد قطب دامپروری در مهدی شهر از مصوبات سفر رییسی به استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ایل سنگسر ظرفیت اقتصادی و قطب دامداری استان است، ابراز کرد: دام سنگسری، با مشتقات فراوانی که از شیر آن گرفته می شود و گوشت باکیفیت، دارای ظرفیت بسیار زیاد بوده و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه رییسی وعده ایجاد قطب دامپروری در مهدی شهر را دادند و امروز به عنوان یکی از مصوبات سفر به استان سمنان ابلاغ شده است، افزود: این پروژه باید مطالعه داشته و زیرساخت های آن فراهم و اعتبار مالی آن تأمین شود همچنین در بحث اجرای قطب دامپروری به عنوان مصوبه سفر، تاکید شده تا از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بهره گیری شود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه در راستای تسریع در انجام و به سرانجام رسیدن این امر، بررسی خواهد شد تا از ظرفیت شرکت شستا نیز استفاده شود، ابراز کرد: ایل سنگسری با ویژگی ها و ارزش های منحصر به فرد خود، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و به عنوان یک اقدام ملی به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایل سنگسر ظرفیت اقتصادی و قطب دامداری استان سمنان است

ایل سنگسر ظرفیت اقتصادی و قطب دامداری استان سمنان است