مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 15:302022-01-13سياسي

اورژانس هوایی شهرستان جاسک راه اندازی می شود


در خصوص مطالبه فرماندار شهرستان جاسک در خصوص اورژانس هوایی شهرستان جاسک اقدامات لازم را دکتر فرشیدی انجام خواهند داد که انشالله این مهم به نتیجه خواهد رسید.

- ، بهرام عین الهی ظهر پنجشنبه از بیمارستان جاسک بازدید و از وضعیت و کمبودات این بیمارستان بازدید و با تنی چند از بیماران از وضعیت درمانی آنها گفتگو و بررسی کرد و در ادامه از اسکله تجاری این شهرستان بازدید کرد که با تنی چند از لنج داران در خصوص مشکلات شأن گفتگو کرد.

وی در شورای اداری شهرستان جاسک گفت: ظرفیت های فراوان شهرستان جاسک در بخش گردشگری می تواند این شهرستان را دچار جهش اقتصادی قرار دهد.

که بنده حتما این مورد را به وزیر گردشگری خواهم رساند که توسعه گردشگری و توریسم باید در جنوب شرق کشور با توجه به پتانسیل های طبیعی و آب و هوای خوب که اکنون در کل کشور دچار برف و سرما هست اینجا دارای هوای بهاری است که باید به این ظرفیت توجه شود.

وی گفت همچنین در خصوص مطالبه فرماندار شهرستان جاسک در خصوص اورژانس هوایی شهرستان جاسک اقدامات لازم را دکتر فرشیدی انجام خواهند داد که انشالله این مهم به نتیجه خواهد رسید.

وزیر بهداشت هم در خصوص افزایش بیست درصدی سهمیه پزشکی مناطق محروم کشور گفت که این سهمیه در مناطق محروم اعمال خواهد شد و ما به این باور رسیدیم که کمبود نیروی انسانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس هوایی شهرستان جاسک راه اندازی می شود

اورژانس هوایی شهرستان جاسک راه اندازی می شود