مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 15:152022-01-13سياسي

ضرورت تقویت روحیه انقلابی در بین نوجوانان/ کتابخوانی ترویج شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به کارکردهای ترویج مطالعه در بین کودکان و نوجوانان از سوی کانون پرورش فکری، گفت: تقویت روحیه انقلابی در بین نوجوانان مد نظر باشد.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با رییس کانون پرورش فکری کشور به میزبانی دفتر خود با اشاره به ضرورت و ترویج فرهنگ مطالعه در بین نوجوانان و نونهالان از سوی کانون، تاکید کرد: گسترش مکان های فرهنگی مانند کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره مورد تاکید باشد.

وی با بیان اینکه مطالعه کتاب یکی از مهم ترین ابزارها برای رشد محسوب می شود و از این بابت کانون پرورش فکری دارای اهمیت ویژه ای است، افزود: تغییر سرنوشت کودکان و نوجوانان از مهمترین موضوعات مرتبط با ترویج فرهنگ مطالعه است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تقویت روحیه انقلابی مد نظر مسئولان فرهنگی و به خصوص کانون پرورش فکری باشد، ابراز کرد: جامعه نیاز دارد که در زمینه ترویج فرهنگ شهادت اقدامات مناسبی صورت گیرد.

مطیعی با اشاره به اینکه نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب نقش بسزایی در این زمینه دارد لذا باید در نظر داشت که عملکرد کانون بر روی جامعه هدف باید باز خورد گیری شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت روحیه انقلابی در بین نوجوانان/ کتابخوانی ترویج شود

ضرورت تقویت روحیه انقلابی در بین نوجوانان/ کتابخوانی ترویج شود