مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 14:252022-01-13سياسي

شهدای اهل سنت ثابت کردند که قوم ترکمن به نظام و ولایت فقیه وفادار هستند


شهدای اهل سنت ثابت کردند که اهل سنت و قوم ترکمن مانند سایر اقشار کشور به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وفادار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علی محمد زنگانه در دیدار خانواده سه شهید اهل سنت در گنبدکاووس اظهار کرد: شهدا در پیشگاه خداوند از جایگاه والایی برخوردار بوده و بهترین مرگ برای یک انسان مقام شهادت و شهید شدن در راه خداوند است.

وی تصریح کرد: شاید شهدا به لحاظ فیزیکی در کنار ما نباشند اما به خاطر درجه و جایگاهی که دارند ناظر بوده و می توانند شفیع ما باشند.

استاندار گلستان گفت: شهدای اهل سنت ثابت کردند که اهل سنت و قوم ترکمن مانند دیگر مردم عزیز ایران به نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و تابع ولایت فقیه هستند.

وی خطاب به همسر و دو فرزند شهید بیان کرد: اینکه شما مسئولیت نگهداری همسر و فرزندان شهید را پذیرفتید قطعا کار بزرگ و فداکارانه بوده و مطمئنا شما هم جایگاه ویژه ی در نزد خدا خواهید داشت.

فرزندان شهید در این دیدار گفت: پدرم نوری خرمالی در سال 67 در منطقه دهلران در سن 22 سالگی در زماکی که من کودکی بیش نبودم به شهادت رسید.

خرمالی اظهار کرد: مادرم خدیجه خرمالی به اتفاق همسرم عبدالباقی گل چشمه در سال 94 در حادثه منا شهید شدند و سه فرزند از این شهید به یادگار مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای اهل سنت ثابت کردند که قوم ترکمن به نظام و ولایت فقیه وفادار هستند

شهدای اهل سنت ثابت کردند که قوم ترکمن به نظام و ولایت فقیه وفادار هستند