مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 15:052022-01-11سياسي

دشمنان که خود را در مقابل هرگونه تعرض نظامی به ایران ناتوان می بینند


امروز دشمنان که خود را در مقابل هرگونه تعرض نظامی به ایران ناتوان می بینند به نوع جدیدی از تهدیدات روی آورده اند که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آن را جنگ روایت ها تعبیر کرده اند.

- امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: امروز دشمنان که خود را در مقابل هرگونه تعرض نظامی به ایران ناتوان می بینند به نوع جدیدی از تهدیدات روی آورده اند که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آن را جنگ روایت ها تعبیر کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین تکریم و معارفه جانشین اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور که صبح امروز (سه شنبه) با حضور امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده این قرارگاه برگزار شد، گفت: در حوزه امنیت در سطح بسیار خوبی قرار داریم و اگر امروز به این سطح از بازدارندگی رسیده ایم سهم عمده آن مربوط به تلاش جهادی کارکنان پدافند هوایی است.

وی افزود: از آنجا که تهدیدات اولیه و اصلی علیه کشور، هوایی است، در این حوزه پدافند هوایی نقش اول و اساسی را ایفا می کند و بنا به فرمایش فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی)، پدافند هوایی در اولویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان که خود را در مقابل هرگونه تعرض نظامی به ایران ناتوان می بینند

دشمنان که خود را در مقابل هرگونه تعرض نظامی به ایران ناتوان می بینند