مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 14:552022-01-11پزشكي

بازداشت 2 نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان رباط کریم


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم گفت: دو نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان به اتهام اختلاس بازداشت و روانه زندان شدند.

- رحیم علیش پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم عصر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: دو نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم به اتهام اختلاس در اموال عمومی بازداشت شدند.

وی گفت: نامبردگان از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده و در بخش پذیرش مراجعه کنندگان مشغول به خدمت بوده اند و مبالغی را که به عنوان خدمات بهداشتی با استفاده از دستگاه خودپردازی که در اختیار داشته اند از مردم دریافت و به نفع خود و به حساب شخصی برداشت می کرده اند.

دادستان شهرستان رباط کریم ادامه داد: نکته قابل توجه این که این دستگیری بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع مختلف و گزارش های مدیریت شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات اولیه که از این پرونده به دست آمده اختلاس صورت گرفته توسط نامبردگان مبلغ 400 میلیون تومان بوده است که تحقیقات تکمیلی توسط کارشناسان حسابداری ادامه دارد.

علیش پور ادامه داد: در همین راستا پس از تفهیم اتهام نامبردگان اقرار به اختلاس نموده و با صدور قرار تامین بازداشت و روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان رباط کریم

بازداشت 2 نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان رباط کریم