مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 14:102022-01-11فرهنگي

مشارکت 352 کانون لرستان در رویداد ملی فهما


مدیرستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از مشارکت 352 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در سومین رویداد ملی فهما خبر داد.

- محمد ابدالی پور امروز 21 دی ماه، با اشاره به مشارکت 352 کانون فرهنگی و هنری استان لرستان در سومین رویداد ملی فهما، اظهار کرد: پس از داواری آثار ثبت شده در سامانه بچه های مسجد، 12 کانون برتر استان لرستان به بخش کشوری این سری از مسابقات راه یافتند.

وی تصریح کرد: رواق ترنج از خرم آباد، رواق دانش و رسانه از شهرستان کوهدشت، سرود از خرم آباد، فن آوری از خرم آباد، فیلم از الیگودرز، کارآفرینی از بروجرد، قلم از سلسله، کتاب از پلدختر، نمایش از خرم آباد، نور و همدلی خرم آباد به بخش نهایی و ملی سومین رویداد ملی فهما راه یافتند.

ابدالی پور ادامه داد: رویداد ملی فهما در سومین دوره برگزاری خود و در قالب ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد با شعار به توان مردم طراحی شد که شامل سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی بیش از 40 برنامه را در بردارد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان خاطرنشان کرد: سومین رویداد ملی فهما در 12 رواق برگزار شده است، که ارزیابی آثار کانون های مساجد از 14 دی ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 352 کانون لرستان در رویداد ملی فهما

مشارکت 352 کانون لرستان در رویداد ملی فهما