مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:352022-01-11اقتصادي

انتقاد از عدم ساخت بیمارستان دوم شهرستان دلفان


فرماندار دلفان از عدم ساخت بیمارستان دوم این شهرستان از سوی اداره کل راه و شهرسازی لرستان انتقاد کرد.

- ، نورالدین درمنان امروز سه شنبه در اولین جلسه مجمع سلامت و امنیت غذایی شهرستان دلفان با انتقاد از اداره کل راه و شهرسازی لرستان به دلیل عدم همکاری و کوتاهی برای اجرای طرح بیمارستان دوم دلفان اظهار داشت: در شهرستان 21 طرح بهداشتی و درمانی نیمه تمام وجود دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در روند آغاز طرح ساخت بیمارستان دوم در دلفان گفت: یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای مردم دلفان احداث این بیمارستان است به طوری که بیمارستان فعلی جوابگوی نیاز شهرستان نیست و در این راستا از اداره کل راه و شهرسازی استان می خواهیم نسبت به تسریع در فرایند تأمین زمین مورد نیاز این بیمارستان اقدام کند.

فرماندار دلفان با اشاره به متوقف شدن 21 طرح بهداشتی درمانی در این شهرستان گفت: برای تکمیل و ساخت این تعداد طرح 114 میلیارد و 230 میلیون تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با توجه به اهمیت خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت خیرین نیک اندیش در این حوزه ورود پیدا کنند.

درمنان با اشاره به اینکه در حال حاضر علاوه بر ستاد شبکه بهداشت و درمان دلفان 20 مرکز جامع سلامت شهری، روستایی و خانه بهداشت استیجاری هستند اظهار داشت: برای این تعداد ملک استیجاری شبکه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم ساخت بیمارستان دوم شهرستان دلفان

انتقاد از عدم ساخت بیمارستان دوم شهرستان دلفان