مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:252022-01-11اقتصادي

جشنواره گردشگری زمستانی در همدان برگزار می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری جشنواره گردشگری زمستانی از 27 دی تا 11 بهمن ماه خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مالمیر سه شنبه 21 دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همدان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در تمام فصول مطرح است، اظهار کرد: همدان همواره در فصل زمستان پذیرای گردشگران زیادی است و تمام شهرستان های استان نیز قابلیت اجرای برنامه های گردشگری زمستانی را دارند.

وی هدف برگزاری جشنواره زمستانی در بهمن ماه سال جاری را معرفی قابلیت ها و جاذبه های گردشگری زمستانی دانست و گفت: این برنامه همچنین با هدف رونق صنعت گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی در سطح استان برگزار خواهد شد.

مالمیر ظرفیت همدان برای برگزاری جشنواره زمستانی را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: طبیعت زیبای همدان در فصل زمستان، توسعه زیرساخت ها در حوزه راه ها و مراکز اقامتی از جمله ظرفیت های استان در این زمینه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به اینکه جشنواره زمستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: جشنواره زمستانی همدان به عنوان یک جشنواره بین المللی در تقویم کشور ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گردشگری زمستانی در همدان برگزار می شود

جشنواره گردشگری زمستانی در همدان برگزار می شود