مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:202022-01-11سياسي

شهر جدید پردیس، پرچم دار شهرسازی در کشور است


سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اهمیت شهر جدید پردیس بسیار زیاد و امروز به عنوان پرچم دار حرکت تخصصی شرکت عمران به سمت ساخت یک شهر است.

- به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، علیرضا جعفری در جلسه انتصاب پیمان پیرفرشی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس ضمن تأکید بر اهمیت و حساسیت شرایط پردیس در میان سایر شهرهای جدید کشور بیان کرد: همه ما می دانیم که امروز چه انتظاراتی از پردیس وجود دارد؛ تلاش داریم که با وجود تمامی مشکلات و سختی های پیش رو با تدبیر مناسب و حفظ شأن افراد بتوانیم زمینه عبور از این مسیر دشوار را ضمن توجه به همه ابعاد به دور از تصمیمات احساسی به سمت حل مسائل فراهم کرده و مشکل جدیدی را به وجود نیاوریم.

جعفری ادامه داد: وظیفه من در گام اول صیانت و در مرحله بعد به همراه مجموعه ستاد، پشتیبانی از شما برای موفقیت در امور جاری است؛ من باید آرامشی به ارمغان بیاورم که شما ضمن جسارت مدیریتی خود، در محیطی مناسب و آرام تماماً به فکر حل مشکلات پیچیده و انباشته شده باشید.

جعفری در ادامه سخنان خود با اشاره به سختی مسئولیت محول شده به سرپرست جدید شرکت عمران پردیس گفت: از سرپرست جدید و هیئت مدیره محترم شرکت عمران پردیس درخواست دارم که ضمن توکل به خداوند متعال با همدلی و نگاه دقیق کارشناسی به مسائل به گونه ای حرکت کنند پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر جدید پردیس، پرچم دار شهرسازی در کشور است

شهر جدید پردیس، پرچم دار شهرسازی در کشور است