مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:052022-01-11اجتماعي

جهادگران شهیدسلیمانی پای کار امدادرسانی به سیل زدگان لامرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یوسف حسن زاده، مدیر گروه شهید سلیمانی در پی بارش سیل آسای باران در نواحی جنوبی استان طی هفته گذشته، - مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی لامرد از مرمت و بازسازی خانه های آسیب دیده در سیل اخیر این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یوسف حسن زاده، مدیر گروه شهید سلیمانی در پی بارش سیل آسای باران در نواحی جنوبی استان طی هفته گذشته، برخی پل ها و معابر همچنین منازل مسکونی دچار آب گرفتگی شدند که اعضای گروه جهادی شهید سلیمانی اقدام به رفع آب گرفتگی چند منزل و بازگشایی چند پل کردند و طی روز های آتی نیز اقدام به بازسازی و مرمت چند منزل مسکونی آسیب دیده خواهند کرد.

حسن زاده با اشاره به نیاز مردم شهرستان لامرد به کمک گروه های جهادی افزود: شست و شوی اسباب و لوازم منزل این گروه ها و تهیه غذا برای مردم سیل زده در شهرستان لامرد از دیگر اقداماتی است که انجام داده ایم.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی شهید سلیمانی دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: این گروه 30 نفره که از رده سنی زیر 30 سال تشکیل شده است، با همتی بلند در کار های عمرانی و فرهنگی گام برمی دارند.

مدیر گروه شهید سلیمانی افزود: برگزاری یادواره شهدا و ایجاد یک مسیر کوهپیمایی در لامرد که با نصب تصاویر شهدا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران شهیدسلیمانی پای کار امدادرسانی به سیل زدگان لامرد

جهادگران شهیدسلیمانی پای کار امدادرسانی به سیل زدگان لامرد