مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:402022-01-11سياسي

عدم ابلاغ ثبت ملی خانه تاریخی اقبالیان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: بنای اقبالیان به عنوان یک بنای واحد ارزش در شورای ثبت مطرح شده اما فرایند ابلاغش هنوز اتفاق نیفتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر بدنه گردشگری بسیار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با تاکید بر اینکه سعی کرده ایم تا آمادگی نسبی برای این ایام و نوروز 1401 در حوزه گردشگری داشته باشیم، عنوان کرد: با توجه به نشست ها و تفاهم نامه های صورت گرفته با دیگر استان های غربی کشور، محور گردشگری غرب کشور تعریف شد، بدین ترتیب در نمایشگاه مذکور استان های غربی کشور به صورت ترکیبی و منطقه ای حضور خواهند یافت.

مالمیر با بیان اینکه استان همدان می تواند در این زمینه به عنوان هاب وارد کار شود و از ظرفیت فرودگاه، نزدیکی به مرز و سایر قابلیت های استان های غربی کشور، بهره مند شود؛ اظهار کرد: در قالب گردشگری زمستانی نیز، برگزاری بازی های زمستانه، گردشگری غذا، تورهای شهرگردی، جشنواره عکس، کودک و غیره را به انجام خواهیم رساند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در خصوص پرونده ثبت جهانی منظر ثبت جهانی منظر تاریخی شهری از هگمتانه تا همدان نیز تشریح کرد: این پرونده به همراه 4 پرونده دیگر در دستور کار وزارت میراث فرهنگی قرار گرفته تا به یونسکو ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ابلاغ ثبت ملی خانه تاریخی اقبالیان

عدم ابلاغ ثبت ملی خانه تاریخی اقبالیان