مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:152022-01-11فناوري

چطوری می توان با گوشی موبایل یک سایت فروشگاهی ساخت؟


ایجاد یک سایت یا فروشگاه اینترنتی برای صاحبان کسب و کار که ارائه دهنده یک خدمت یا فروشنده محصولی هستند قطعا یکی از ضروری ترین کارهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام وبزی، در هر ساعت مشتریان بالقوه زیادی عنوان محصول یا خدمت شما را از طریق گوگل جستجو می کنند و اگر شما در این فضا حضور نداشته باشید، سهم بازار زیادی را تقدیم به رقبایتان خواهید کرد.

پس حتما تاکنون شما هم به راه اندازی و ساخت سایت خودتان فکر کردید.

طراحی سایت فروشگاهی به کمک سایت سازها اما امروزه روش های متعددی برای راه اندازی یک سایت وجود دارد که استفاده از نرم افزارهای سایت ساز و ساخت سایت با موبایل هم ممکن است و تنها با یک موبایل می توانید اقدام به ساخت و مدیریت سایت خودتان نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی با موبایل با استفاده از وبزی، شما برای مدیریت همه بخش های سایتتان از جمله طراحی قالب، بروزرسانی محتوای سایت، مدیریت سفارشات، اضافه کردن محصول، ایجاد کوپن تخفیف و .

فقط تنها به یک گوشی موبایل نیاز خواهید داشت.

قسمت های مدیریت سایت بصورت کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا طراحی شدند که به شما این امکان را می دهند با هر دستگاهی اعم از موبایل، تبلت یا کامپیوتر تان در هر ساعتی از روز و از هر کجایی که هستید بتوانید به فروشگاه اینترنتی بسازید، آن را مدیریت کنید یا در فروشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطوری می توان با گوشی موبایل یک سایت فروشگاهی ساخت؟

چطوری می توان با گوشی موبایل یک سایت فروشگاهی ساخت؟