مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:152022-01-11ورزشي

عزیزی خادم: فوتبال ایران از وضعیت اسفبار گذشته عبور کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجمع عمومی انتخاباتی هیئت فوتبال استان گیلان امروز در سالن اجلاس منطقه آزاد انزلی با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشور، - رییس فدراسیون فوتبال با اسفبار خواندن شرایط گذشته فوتبال ایران افزود: وضعیت فوتبال ایران درگذشته بسیار سخت و اسفبار بود که از این مرحله گذشته ایم و عادت به باختن و عدم نتیجه گیری وجود ندارد و هر ایرانی در هر نقطه از ایران به خود می بالد که در قاره کهن آسیا می درخشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجمع عمومی انتخاباتی هیئت فوتبال استان گیلان امروز در سالن اجلاس منطقه آزاد انزلی با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشور، مدیرکل ورزش جوانان، رؤسای هیئت های فوتبال گیلان و همچنین اصحاب رسانه در این استان برگزار شد.

میرشهاب مؤمنی با 29 رأی، مریم آزمون با 28 رأی، سهیل میرزاجانی با 27 رأی و مجید مرآت با 18 رأی در این انتخابات برگزیده شدند.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در این مراسم با اشاره به ظرفیت فوتبال گیلان اظهار کرد: مرحوم قایقران یکی از اسطوره های اخلاق و فنی کشورمان بودند و حیف است که در بین ما حضور دارند و فوتبال گیلان ظرفیت بالایی دارد، بازیکنان مثل علی کریمی و علیرضا جهانبخش نیز از این استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی خادم: فوتبال ایران از وضعیت اسفبار گذشته عبور کرد

عزیزی خادم: فوتبال ایران از وضعیت اسفبار گذشته عبور کرد