مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:052022-01-11اقتصادي

توجه به تعمیر و نگهداری به افزایش عمر دارایی ها می انجامد


رییس هیئت مدیره انجمن نگهداری و تعمیرات ایران با اشاره به شرایط فعلی کشور، بر ضرورت نگهداری صحیح و بهینه دارایی های فیزیکی و اهمیت چرخه عمر آنها تاکید کرد.

- به نقل از انجمن نگهداری و تعمیرات ایران، سعید رمضانی در چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات درباره اهمیت نگهداری و تعمیرات در شرایط امروزی کشور اظهار داشت: نگهداشت تجهیزات مسئله بسیار جدی و حائز اهمیت در بسیاری از کشورهای دنیا محسوب می شود، بسیاری از کشورهای پیشرفته صنعتی در حوزه نگهداشت در زمینه های مختلف اقدامات بسیار جدی انجام داده اند.

وی با تاکید بر ایجاد مشاغل نگهداری و تعمیرات به عنوان یک کسب و کار فعال به جای کسب و کارهای مبتنی بر خراب شدن و از نو ساختن، افزود: ایجاد مدل تعالی نگهداشت از دارایی ها و نقشه راه آن مطابق با ویژگی ها و نیازهای ج.

ا.

ایران باید در اولویت قرار گیرد.

رییس هیئت مدیره انجمن نگهداری و تعمیرات ایران ادامه داد: این در حالی است که موضوع نگهداشت دارایی های فیزیکی در کشور توجه ویژه نشده است و از طرفی با توجه به شرایط فعلی کشور و با توجه به بالا رفتن قیمت قطعات یدکی و شرایط سخت تحریم حرکت به سمت روش های صحیح و بهینه حکمرانی بر دارایی های فیزیکی در چرخه عمر تجهیزات حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به تعمیر و نگهداری به افزایش عمر دارایی ها می انجامد

توجه به تعمیر و نگهداری به افزایش عمر دارایی ها می انجامد