مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:552022-01-11سياسي

اُمیکرون «پی سی آر» گریز است؟!


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه تعداد مراجعین روزانه مشکوک و محتمل کرونا به مراکز درمانی البرز حدود 700 نفر است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در البرز، ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور سردار سپهر در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه پنج پیک بیماری را در البرز پشت سرگذاشته ایم، گفت: طی چهار هفته گذشته وضعیت کرونا در استان ثبات نسبی داشته است.

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با بیان اینکه هر یک از پیک های کرونا نسبت به قبل شدید تر بوده است، اضافه کرد: دو هفته است که آمار کرونا در استان دیگر نزولی است و می توان این آمار را هم مثبت و هم منفی ارزیابی کنیم، بدین شکل که روند نزولی متوقف شده است و این می تواند منفی باشد اما از طرف دیگر این ثبات می تواند ما را به ریشه کنی بیماری امیدوار کند.

وی اضافه کرد: مراجعات سرپایی در پیک پنجم حجم بسیار بالایی دارد و اصلا قابل مقایسه با پیک ها گذشته نبوده است که البته با تلاش کادر درمان موفق شده ایم که پیک را پشت سر بگذاریم.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در حال حاضر روزانه 700 نفر به مراکز درمانی مراجعه می کنند که کمترین تعداد در ماه های گذشته است، با توجه به اینکه سایر بیماری های تنفسی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمیکرون «پی سی آر» گریز است؟!

اُمیکرون «پی سی آر» گریز است؟!