مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:552022-01-11اقتصادي

اصلاح الگوی مصرف به کمک برنامه «برق ایران»/قبض الکترونیکی برق ازکجا دریافت کنیم


با توجه به مصوبات جدید برقی دولت، استفاده از برنامه «برق ایران» می تواند نقش قابل توجهی در بهره مندی مشترکان از تشویقات این مصوبه و اصلاح الگوی مصرف ایفا کند.

- ابوذر صالحی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس بیان کرد: سامانه برق ایران (برق من)، سامانه برخط و ارتباط دوسویه بین مشترکان خانگی و صنعت برق است که یک شرکت توزیع کوچک با همه خدمات قابل ارائه به مردم را در خود جای داده است.

وی اظهار داشت: پیش از راه اندازی سامانه برق ایران، بخشی از خدمات شرکت های توزیع امکان ارائه به صورت غیرحضوری را داشتند که در سایت های شرکت های توزیع ارائه می شد اما با ایجاد این سامانه، همه خدمات شرکت های توزیع به متقاضیان برق یا مشترکان شبکه، به صورت کاملاً غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به امور برق، ارائه می شود.

  مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل توانیر گفت: مردم می توانند در بخش های خدمات مشترکان، صورتحساب و خاموشی، خدمات بخش بهره برداری و سایر بخش های این برنامه همه درخواست های خود را به ثبت برسانند و بعد از پردازش توسط شرکت های توزیع در جریان پیشرفت کار خود قرار بگیرند.

صالحی ادامه داد: حال حاضر بیشترین خدمت در حال ارائه از سامانه برق ایران مربوط به بخش صورتحساب است و در این سامانه بخش مخصوص پرداخت الکترونیک جهت استعلام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح الگوی مصرف به کمک برنامه «برق ایران»/قبض الکترونیکی برق ازکجا دریافت کنیم

اصلاح الگوی مصرف به کمک برنامه «برق ایران»/قبض الکترونیکی برق ازکجا دریافت کنیم