مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:252022-01-11دانش

افزایش حضور دانشجویان در دانشگاه ها برای هزینه بر است


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به اشاره به افزایش حضور دانشجویان در دانشگاهها آن را برای دانشگاه ها هزینه بر دانست و گفت: در بودجه دانشگاه ها هزینه تغذیه بسیار کمتر از هزینه واقعی است.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به اشاره به افزایش حضور دانشجویان در دانشگاهها را هزینه بر دانست و گفت: در بودجه دانشگاه ها هزینه تغذیه بسیار کمتر از هزینه واقعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآموزش حضوری در دانشگاه ها و حضور دانشجویان در خوابگاه ها در حداقل بود ولی هم اکنون شاهد حضور حداکثری دانشجویان در دانشگاه ها هستیم که این موضوع نیاز به تجهیز و نوسازی و آماده سازی بسیاری از خوابگاه ها دارد و نیازمند حمایت بودجه ای است.

گنجی پیرامون تأخیر در پرداخت وام های دانشجویی در ابتدای سال تحصیلی جاری گفت: سامانه ثبت نام تسهیلات از آبان ماه باز بود و در صورت تکمیل روند ثبت نام از سوی دانشگاه ها پرداخت انجام می شد و هم اکنون نیز با تأیید دانشگاه ها، تسهیلات دانشجویان در اسرع وقت پرداخت می شود.

وی از معاونت های دانشجویی درخواست کرد در زمینه تسهیلات دانشجویی اطلاع رسانی کنند و روند تکمیل تقاضاهای دانشجویان را به سرعت انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حضور دانشجویان در دانشگاه ها برای هزینه بر است

افزایش حضور دانشجویان در دانشگاه ها برای هزینه بر است