مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:102022-01-11سياسي

ساخت 10 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد توسط سپاه/ نهضت محرومیت زدایی ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار سیدضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح 500 و کلنگ زنی 300 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز باید از همه مردم لرستان به خاطر کمک های مومنانه قدردانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس و امنیت پایدار است، اما ذات سپاه این است که همیشه در کنار مردم بوده و هست، چرا که به ما سفارش شده با مردم و در کنار مردم باشیم.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در رده های مختلف سپاه لرستان تا به امروز 2 هزار و 948 پروژه عمرانی و 13 هزار و 835 پروژه غیرعمرانی با اعتبار 226 میلیارد و 95 میلیون تومان ایجاد شده است، افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف مسکن برای محرومان، خانه های عالم، مصلی ها، درمانگاه، غسال خانه، آب رسانی شرب، احداث قنات، پروژه آبخیزداری و منابع طبیعی، تعمیر و احداث مدرسه، و ساخت پل و راه روستایی توسط سپاه در لرستان انجام شده است.

سردار حزنی از ساخت10 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد در 14 استان کشور خبر و ادامه داد: نهضت محرومیت زدایی تا رفع کامل محرومیت ادامه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 10 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد توسط سپاه/ نهضت محرومیت زدایی ادامه دارد

ساخت 10 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد توسط سپاه/ نهضت محرومیت زدایی ادامه دارد