مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:052022-01-11سياسي

برگزاری اولین همایش «دیده بان صبح» در یزد


رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد از برگزاری اولین دوره همایش رسانه ای «دیده بان صبح» در استان یزد خبر داد و گفت: در این همایش از یک سری خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان تجلیل می شود.

- علی محمد پارساییان، رییس سازمان بسیج رسانه یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند و باید با بصیرت افزایی خود را به آخرین ابزارهای تخصصی حوزه رسانه تجهیز کرده و به مصاف استکبار جهانی در فضای رسانه ای بروند.

وی داشتن روحیه جهادی و تلاش برای بیان به موقع و درست حقایق را از جمله ویژگی های رسانه انقلابی و بسیجی دانست و افزود: سازمان بسیج رسانه استان یزد سعی دارد با برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و تخصصی اهداف و رسالت های خبرنگاران انقلابی را به جامعه رسانه ای استان یادآوری و از ظرفیت این قشر برای امیدافزایی بیش از پیش استفاده کند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد با بیان این که این همایش دیده بان صبح برای اولین بار در استان برگزار می شود و بنا داریم هر سال در سالروز شهادت شهید خبرنگار غلامرضا رهبر این مهم را در سطح استان یزد برگزار و از فعالین حوزه رسانه تجلی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین همایش «دیده بان صبح» در یزد

برگزاری اولین همایش «دیده بان صبح» در یزد