مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:002022-01-11سياسي

حضور پارکبان مقابل رستوران ها تخلف است/ شدت جرائم در پایتخت


بعضاً دیده شده مقابل برخی از رستوران ها یک سری افراد پارکبان که هیچ سوابق و پیشینه ای از آنها نمی دانیم، حضور دارند که این خلاف مقررات است.

- ، سردار حسین رحیمی، در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فاتب (مرکز 197) و ارتباط تلفنی با شهروندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تماس های روزانه مردم با سامانه 197 در چهار قالب پیشنهاد، انتقاد، شکایت و تقدیر به طور مرتب در اختیار فرماندهی قرار می گیرد و این سامانه به نوعی ویژه خود فرماندهی است.

رییس پلیس تهران، نظرات مردم درباره پلیس را حائز اهمیت دانست و افزود: بر اساس آمار، انتقادات از پلیس تهران در 9 ماه امسال 7 درصد و شکایات از این پلیس 76 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه تمام شکایات، انتقادات و تقدیر مردم از پلیس تهران مورد توجه قرار می گیرد، بیان کرد: در 9 ماه سال جاری، تقدیر مردم از پلیس تهران 10 درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس را به سمت و سویی سوق می دهد که تأمین خواسته های مردم را انجام دهد؛ پلیس مردمی، پلیسی است که بر اساس درخواست های مردم فعالیت می کند و سعی می کنیم در این بخش به بهترین شکل حرکت کنیم.

رحیمی با اشاره به فعالیت تیم های عملیاتی سامانه 197، عنوان کرد: به طور مثال اگر فردی با مراجعه به یکی از مقرهای پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پارکبان مقابل رستوران ها تخلف است/ شدت جرائم در پایتخت

حضور پارکبان مقابل رستوران ها تخلف است/ شدت جرائم در پایتخت