مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:002022-01-11ورزشي

یک درصد اعتبارات دستگاه ها به ورزش تخصص پیدا کند


استاندار قزوین با بیان اینکه دستگاه های اجرایی اجازه دارند یک درصد اعتبارات خود را در حوزه ورزش هزینه کنند، گفت: اختصاص مکان هایی برای ورزش کارمندان در دستور کار ادارات قرار بگیرد.

- محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر سه شنبه در شورای تربیت بدنی و ورزش استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: سیاستگذاری ها و برنامه ریزی در حوزه ورزش قهرمانی نیازمند شناخت استعدادها و زیرساخت های موجود است.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در این حوزه این است که که امکانات و ظرفیت های موجود در دستگاه های استان با پرهیز از پراکنده کاری، حول یک محور و با نگاه حمایت از ورزش قهرمانی سازماندهی شوند.

استاندار قزوین با بیان اینکه نیازمند تبیین یک استراتژی مشخص در زمینه حمایت از ورزش قهرمانی هستیم، ادامه داد: برنامه ریزی برای تربیت قهرمانان در برخی حوزه های خاص می تواند به دیده شدن استان کمک شایانی بکند.

وی تاکید کرد: حرکت در مسیر ورزش مخصوصاً ورزش همگانی نیازمند هدفمند بودن و داشتن استراتژی مشخص است تا بتوان به خروجی مورد نظر دست یافت.

اعلایی با بیان اینکه ورزش همگانی زمینه ساز ایجاد شادابی و نشاط در جامعه است، عنوان کرد: برخی شاخصه ها در استان اصلاً شرایط مناسبی ندارد و با استفاده از ورزش می توان به صورت غیر مستقیم برای رفع این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درصد اعتبارات دستگاه ها به ورزش تخصص پیدا کند

یک درصد اعتبارات دستگاه ها به ورزش تخصص پیدا کند