مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:502022-01-11ورزشي

توسعه متوزان فوتبال رویکرد فدراسیون/ ارسال اساسنامه به وزارت ورزش


رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه توسعه فوتبال با نگاه توازنی در دستور کار فدراسیون است، گفت: اساسنامه به وزارت ورزش ارسال شده و نیازمند نگاه ویژه نمایندگان مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهاب الدین عزیزی خادم ظهر سه شنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه و انتخابی هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه فوتبال گیلان زنده و پویا است، اظهار کرد: امروز فدراسیون فوتبال پرچمدار توسعه و عدالت است و بخش مهمی از آن به تلاش های باشگاه های کشور برمی گردد.

وی با اشاره به عبور فدراسیون فوتبال از شرایط سخت در طول یکسال گذشته، افزود: تیم ملی فوتبال با تلاشی مضاعف و کمک همگان از شرایط سخت و خستگی مفرط و عادت به باخت گذر کرده است.

عزیزی خادم، گیلان را به عنوان یکی از قطب های مهم فوتبال ساحلی کشور برشمرد و تاکید کرد: بانوان فوتبال کشور شانه به شانه تیم های ملی بزرگسالان حرکت می کنند و این امر بیانگر آن است که می توان از تجارب گذشته این رشته استفاده کرد.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در سال های گذشته به دلیل نبود تعامل رغبتی برای همکاری وجود نداشت، تصریح کرد: امروز فدراسیون فوتبال نگاه تعاملی به این ورزش و فعالان آن دارد و باید با ایجاد انسجام بین استان ها و با توسعه فوتبال به افزایش عدالت در این ورزش کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه متوزان فوتبال رویکرد فدراسیون/ ارسال اساسنامه به وزارت ورزش

توسعه متوزان فوتبال رویکرد فدراسیون/ ارسال اساسنامه به وزارت ورزش