مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:402022-01-11اقتصادي

بیش از 8000 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی خراسان رضوی وارد شده است


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:در سال جاری با توجه به کاهش 60 درصدی بارش باران، همچنین سرمای سخت زمستان و پاییز و گرمای زودرس در بهار خسارت های فراوانی به بخش کشاورزی وارد شده که این میزان خسارت در بخش کشاورزی (زراعی .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:در سال جاری با توجه به کاهش 60 درصدی بارش باران، همچنین سرمای سخت زمستان و پاییز و گرمای زودرس در بهار خسارت های فراوانی به بخش کشاورزی وارد شده که این میزان خسارت در بخش کشاورزی (زراعی و  باغی) بالغ بر 8000 میلیارد تومان بوده است.

غلامحسین ساربان در گفت وگو با ایسنا در خصوص خسارت های وارده بر بخش کشاورزی استان در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری با توجه به کاهش 60 درصدی بارش باران، همچنین سرمای سخت زمستان و پاییز و گرمای زودرس در بهار خسارت های فراوانی به بخش کشاورزی وارد شده که این میزان خسارت در بخش کشاورزی (زراعی و باغی) بالغ بر 8000 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: طی سال جاری تولید غله و کاه کاهش 648 هزار تنی نسبت به سال گذشته در استان داشته که این موضوع سبب به وجود آمدن بحران در حوزه تامین نهاده دامی به ویژه برای دام سبک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 8000 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی خراسان رضوی وارد شده است

بیش از 8000 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی خراسان رضوی وارد شده است