مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:352022-01-11بين الملل

افشاگری درباره شکنجه عجیب ولیعهد سابق سعودی


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از شکنجه ولیعهد سابق عربستان پس از بازداشتش در سال 2020 و نیز محل نگهداری وی پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، این روزنامه آمریکایی در گزارشی که به تازگی منتشر شده نوشت، محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان پس از بازداشت در سال 2020 هدف شکنجه هایی از جمله آویزان کردن از سقف از ناحیه مچ پا قرار گرفته بود.

نیویورک تایمز نوشت که مقامات ریاض بسمه بنت سعود ، شاهدخت سعودی را که از نوامبر 2019 بدون هیچ اتهامی به همراه دخترش سهود الشریف به دلیل انتقاد از پادشاه در بازداشت بود، آزاد کردند اما بسیاری از افراد برجسته از جمله اعضای خاندان حاکم و فعالان سعودی همچنان در زندان هستند.

این روزنامه به نقل از منابع نزدیک به زندانیان سعودی گزارش داده که این فهرست همچنین شامل گروهی از فعالان برجسته از جمله دو پسر ملک عبدالله، پادشاه سابق عربستان است و حتی گزارش هایی مبنی بر شکنجه آنها وجود دارد.

نیویورک تایمز نوشت: مشهورترین فرد در میان زندانیان، محمد بن نایف، ولیعهد سابق است که توسط محمد بن سلمان، در سال 2017 از قدرت برکنار شد.

این روزنامه به نقل از دو فرد مطلع از وضعیت محمد بن نایف که خواستند نامشان فاش نشود (به خاطر حساسیت موضوع) نوشت، بن نایف پس از برکناری از قدرت، تا مارس 2020 در محاصره خانگی قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری درباره شکنجه عجیب ولیعهد سابق سعودی

افشاگری درباره شکنجه عجیب ولیعهد سابق سعودی