مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:302022-01-11سياسي

فعالیت 300 هزار شبکه ماهواره ای در دنیا/ دشمن به دنبال تخریب ستون انقلاب است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی حتی ستون خیمه انقلاب را تخریب می کنند، گفت: در حال حاضر 300 ماهواره با هزاران شبکه تلویزیونی فعالیت می کنند که 18 هزار شبکه در فضای ایران قابل دریافت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر زنجان اظهار کرد: فرهنگ زیربنای توسعه است، اما در عمل جایگاهی برای فرهنگ پیش بینی نشده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه اهمیت بسیاری در جامعه امروزی دارد، گفت: بزرگترین رسانه قرآن است و پیامبران خودشان رسانه بودند و در این حوزه رسانه ها باید به جدیت وارد عمل شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: در حالی که از سوی رسانه های بیگانه بذر ناامیدی پاشیده شده و فرزندان این سرزمین را به شهادت می رسانند و از طرفی همان رسانه ها دلسوز هواپیمای اوکراینی شده اند.

لطیفی با اشاره به جایگاه رسانه افزود: در طی دولت گذشته نیز به جایگاه فرهنگ از نظر بودجه ای توجهی نشد که ضروری است به این امر در دولت جدید توجه شود.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان یهودی نیز به دنبال این هستند که بنیاد خانواده را از بین ببرند، گفت: رسانه دارای جایگاه ویژه ای در دنیای امروز بوده و در خنثی سازی توطئه های دشمنان تاثیرگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 300 هزار شبکه ماهواره ای در دنیا/ دشمن به دنبال تخریب ستون انقلاب است

فعالیت 300 هزار شبکه ماهواره ای در دنیا/ دشمن به دنبال تخریب ستون انقلاب است