مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:302022-01-11بين الملل

صهیونیستها نگران شدند؛ ادامه خشونت شهرک نشینان و آغاز انتفاضه سوم فلسطین


سه تن از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیآمدهای تداوم خشونت شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری و آغاز انتفاضه سوم هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سه تن از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی که پیشتر در فرماندهی مرکزی ارتش خدمت کرده و اکنون عضوی از جنبش غیر دولتی فرماندهان به خاطر امنیت اسراییل هستند، درباره پیامدهای استمرار خشونت شهرک نشینان در کرانه باختری هشدار دادند.

جنبش مذکور در سال 2014 تأسیس شد و اعضای آن فرماندهان سابق ارتش، سرویس امنیت و اطلاعات عمومی (شاباک)، پلیس و موساد هستند.

این جنبش خواهان حل منازعه با فلسطینیان از طریق راهکار سیاسی مبتنی بر راه حل دو دولت است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص ، سه فرمانده سابق ارتش تأکید کردند که خشونت شهر ک نشینان باعث تضعیف بازدارندگی ارتش اسراییل خواهد شد.

آنها همچنین تأکید کردند که شهرک نشینان از خشونت جمعی سازماندهی شده استفاده می کنند و حاکمیت دولت و قوانین آن را به چالش می کشند.

به نوشته وبگاه النشره لبنان، این فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی هشدار دادند که اهتمام بین المللی به خشونت شهرک نشینان به نقطه حساس و دشواری رسیده و با انتقاد همه طرف ها اعم از دشمن و دوست به ویژه دولت و کنگره آمریکا و اقلیت یهودیان در آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیستها نگران شدند؛ ادامه خشونت شهرک نشینان و آغاز انتفاضه سوم فلسطین

صهیونیستها نگران شدند؛ ادامه خشونت شهرک نشینان و آغاز انتفاضه سوم فلسطین