مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:102022-01-11سياسي

تردد با کشورهای همسایه به حالت قبل برمی گردد/محدودیت تردد به اروپا برقرار است


وزیر کشور درخصوص تردد سایر کشورها گفت: در برخی از کشورهای آفریقایی با توجه به اینکه بیماری کنترل شده محدودیت های تردد نیز برداشته شد اما در برخی از کشورهای اروپایی مانند کشورهای اروپایی محدودیت تردد برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر امروز(سه شنبه) در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه موضوع ترددهای خارجی دوباره مطرح شد که در گذشته سلسله محدودیت هایی اعمال شده بود و به مدت دو هفته این محدودیت ها اجرایی شده بود.

وی با بیان اینکه به اینکه محدودیت ها در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، بیان داشت: مقرر شد ترددها با کشورهای همسایه به حالت قبل بازگردد و افراد با داشتن تست PCR منفی و کارت دو دوز واکسن می توانند وارد شوند.

وحیدی درخصوص تردد سایر کشورها نیز گفت: در برخی از کشورهای آفریقایی با توجه به اینکه بیماری کنترل شده محدودیت های تردد نیز برداشته شد اما در برخی از کشورهای اروپایی مانند کشورهای اروپایی فرانسه و انگلیس محدودیت تردد برقرار است و درمورد کشورهای دیگر نیز در حال بررسی هستیم.

وی افزود: بحث دیگری که در این جلسه مطرح شد موضوع تردد از مرزهای زمینی بود که با تاکید بر رعایت جدی پروتکل ها و داشتن کارت واکسن ترددها انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد با کشورهای همسایه به حالت قبل برمی گردد/محدودیت تردد به اروپا برقرار است

تردد با کشورهای همسایه به حالت قبل برمی گردد/محدودیت تردد به اروپا برقرار است