مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 09:502022-01-11سياسي

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری تهران برگزار شد


رییس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در جریان سومین ملاقات مردمی خود با 250 نفر از مراجعان ملاقات کردند و ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی آنان، - دستورات لازم را جهت رسیدگی صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، سومین دیدار مردمی علی القاصی مهر، رییس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این دیدار که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، رییس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به درخواست های حقوقی و قضایی 250 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

علی القاصی مهر به صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده هایی که رای آن ها قطعی شده و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رییس کل و مسئولین قضایی دادگستری استان تهران بود.

مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری، یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب، حاجی پور معاون قضایی و معاون نظارت و پیگیری، نعمت الله بهروزی سرپرست معاونت حقوقی، عبادالله میرزایی مطلق معاون قضایی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری تهران برگزار شد

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری تهران برگزار شد