مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 09:302022-01-11سياسي

سردار فضلی: موفقیت در عملیات کربلا 5 در گرو امداد الهی میسر شد


جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروزی در عملیات کربلا پنج ماورای نیروی انسانی و مادی بود و موفقیت ما به فضل الهی و امداد ائمه اطهار ممکن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در یادآواره شهدای عملیات کربلا پنج که در سالن اجتماعات شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شاید این روایت ها بتواند اندکی از احوالات آنروزها به نسل امروز منتقل کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات کربلای چهار و نقش جوانان بسیجی در آن روزها، ادامه داد: فرزندان انقلاب بیش از 6 ماه برای موفقیت و پیروزی در آن عملیات تلاش کردند؛ در این عملیات از بالاترین آمادگی رزمی برخوردار بودیم.

هیچگاه در دفاع مقدس به اندازه این عملیات سخت گیری نداشتیم چرا که عملیات مهم و تأثیرگذاری بود.

  وی با بیان اینکه در این عملیات از حیث آمادگی در نبرد هیچ مشکلی نداشتیم، تصریح کرد: ذوق و علاقه رزمندگان برای حضور در این نبرد و مقابله با دشمن بی بدیل بود؛ ما آتش، گلوله و خمپاره همچون قطرات باران بر سر رزمندگان می بارید و اوج عصبانیت عراقی ها با زدن شیمیایی نمایان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فضلی: موفقیت در عملیات کربلا 5 در گرو امداد الهی میسر شد

سردار فضلی: موفقیت در عملیات کربلا 5 در گرو امداد الهی میسر شد