مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 09:002022-01-11سياسي

قدردانی از خدمات امدادی و حضور مسئولان در میان مردم سیل زده


نماینده مردم کهنوج در مجلس ضمن قدردانی از خدمات امدادی و حضور مسئولان در میان مردم سیل زده، از رییس جمهور هم دعوت کرد به مناطق سیل زده جنوب کرمان سفر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، منصور شکرالهی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز ( سه شنبه 21 دی ماه) مجلس شورای اسلامی با ارایه گزارشی از وضعیت مردم سیل زده جنوب کرمان گفت: بارش نزولات آسمانی و بارندگی ها اخیر در شرق کشور به خصوص در 5 شهرستان جنوبی کرمان اگر چه بخشی از کمبود منابع آبی در منطقه را جبران کرد اما باعث ایجاد خسارتهای زیادی در 5 شهرستان جنوبی مخصوصا شهرستان های رودبار جنوب، منوجان و قلعه گنج را در برداشت.

وی ادامه داد: این موضوع علاوه بر قطعی برق، تلفن، تخریب زیرساخت ها و راه های مواصلاتی منطقه موجب خسارات بسیار زیادی به منازل مسکونی و تلف شدن دام ها و از بین رفتن محصولات کشاورزی مردم زحمتکش، مظلوم و انقلابی و نجیب حوزه انتخابیه را در برداشته است.

نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس با قدردانی از خدمات امدادی و حضور مسئولان در میان مردم سیل زده این منطقه گفت: از مسئولین استان، استاندار، مسئولین شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی تشکر می کنم که از نخستین ساعات وقوع سیل با حضور خود در منطقه علاوه بر هماهنگی های اولیه باعث تسریع در اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از خدمات امدادی و حضور مسئولان در میان مردم سیل زده

قدردانی از خدمات امدادی و حضور مسئولان در میان مردم سیل زده