مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:552022-01-11فرهنگي

زیان 100 میلیون دلاری «ماتریکس» برای برادران وارنر


قسمت جدید فیلم سینمایی ماتریکس در حالی به فروش 100 میلیون دلاری رسیده که تا جبران هزینه های ساخت و تبلیغات فاصله زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، در حالی که برخی از فیلم های چون مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ، زمانی برای مردن نیست ، ونوم و زمانی برای مردن نیست توانستند در میان بحران جهانی ویروس کرونا عملکرد موفقی در گیشه داشته باشند اما چهارمین قسمت از فیلم های ماتریکس با عنوان کامل ماتریکس: رستاخیزها از قافله عقب ماند و از آغاز اکران از ماه دسامبر 2021 تاکنون تنها به فروش 100 میلیون دلاری دست یافته است.

ماتریکس 4: رستاخیزها به کارگردانی لنا واچوفسکی و با حضور کیانو ریوز در نقش اصلی با هزینه تولید 190 میلیون دلاری ساخته شده و صرف نظر از هزینه هایی که صرف تبلیغات این فیلم شده است هنوز 90 میلیون دلار تا جبران هزینه ساخت فاصله دارد و پیش بینی می شود حداقل کمپانی برادران وارنر را با زیان 100 میلیون دلاری همراه کند.

قسمت جدید ماتریکس چندان به مذاق منتقدان و طرفدارن این مجموعه فیلم نیز خوش نیامده و کابران IMDb نیز امتیاز 5.

7 از 10 را به این فیلم داده اند.

عدم موفقیت فیلم جدید ماتریکس ساخت دنباله های سینمایی این مجموعه را نیز با خطر رو به رو کرده است و شاید به این زودی ها دیگر شاهد فیلمی در این مجموعه نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان 100 میلیون دلاری «ماتریکس» برای برادران وارنر

زیان 100 میلیون دلاری «ماتریکس» برای برادران وارنر