مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:552022-01-11سياسي

گزارشی از برگزاری رویدادهای دفاع مقدسی در کشور


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:اگر بخواهیم برای دفاع مقدس کاری انجام دهیم باید جهادی باشد و راه و روش شهدای دفاع مقدس را پی بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن کارگر در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، بیان کرد:مراسم تشییع شهدای گمنام بی نظیر بود و تا کنون سابقه نداشته در 25 استان به صورت همزمان چنین مراسمی برگزار شود اما مراسم تشییع 150 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران و 109 شهید دیگر در 24 استان با عظمت و شکوه برگزار شد.

7131 برنامه در سراسر کشور درباره تشییع شهدای گمنام برگزار شد و پیکرهای مطهر شهدای گمنام از ابتدای دی برای برگزاری برنامه های مختلف به استان ها واگذار شدند که در این میان، 2693 شهر و روستا میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام بودند.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران بی نظیر بود، گفت: این مراسم از ساعت هشت صبح در تهران شروع و تا ساعت سه بعدازظهر ادامه داشت.

پیکرهای مطهر شهدای گمنام در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از برگزاری رویدادهای دفاع مقدسی در کشور

گزارشی از برگزاری رویدادهای دفاع مقدسی در کشور