مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:552022-01-11اقتصادي

حمایت از میدان میوه و تره بار یاسوج/ جریمه سنگین در انتظار اخلالگران بازار میوه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از میدان میوه و تره بار شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: با مغازه دارانی که میوه مورد نظر را از میدان تامین نکنند برخورد می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از میدان میوه و تره بار شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: با مغازه دارانی که میوه مورد نظر را از میدان تامین نکنند برخورد می شود.

سید احسان عسکری در نشست بررسی وضعیت میدان میوه و تره بار که با حضور غرفه داران و مغازه داران برگزار شد از عدم استقبال مغازه داران از میدان میوه و تره بار یاسوج انتقاد کرد و گفت: از میدان میوه و تره حمایت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم اگر این میدان در مرکز استان توسعه پیدا کند سایر شهرستان های استان نیز توسعه می یابند.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای راه اندازی میدان میوه و تره بار افزود: مغازه داران برای حضور در جلسه دعوت شدند اما استقبال نکردند این عدم استقبال آنها معنای تلخی دارد.

وی راه اندازی این میدان را گام موثری در حمایت از اقتصاد خانواده ها دانست و بیان کرد: با راه اندازی این میدان میوه با قیمت مناسبی به دست مردم می رسد و هزینه خانوارها کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از میدان میوه و تره بار یاسوج/ جریمه سنگین در انتظار اخلالگران بازار میوه

حمایت از میدان میوه و تره بار یاسوج/ جریمه سنگین در انتظار اخلالگران بازار میوه