مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:502022-01-11ورزشي

‍ شهرکرد، میزبان دور برگشت مسابقات والیبال کشور


دختران والیبالیست استان چهارمحال و بختیاری با حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشور، از هفته آینده میزبان این دوره از رقابت ها هستند.

- کمال اکبریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت : مسابقات لیگ دسته یک والیبال دختران کشور در دو گروه E و H برگزار می شود که استان چهارمحال و بختیاری از روز شنبه 25 دی ماه میزبان دور برگشت این دوره از مسابقات با حضور تیم های گروه E و همچنین استان خراسان رضوی از روز یکشنبه 26دی ماه میزبان تیم های گروه H هستند.

   رییس هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری افزود: تیم والیبال آوا شهرکرد در گروه H که با کسب 2 برد و یک باخت شرایط بسیار مناسبی برای صعود به مرحله بعدی دارد در شهر تربت حیدریه به مصاف تیم های ثامن تربت حیدریه ، آذرخش رامسر و خانه والیبال سنندج می رود.

   اکبریان با بیان اینکه تیم ترنم در دور رفت رقابت ها که به میزبانی استان مازندران شهر بابل برگزار شد، با 3 شکست و یک برد چشم انتظار بازی های برگشت این مسابقات است، ادامه داد: در گروه E تیم والیبال ترنم شهرکرد با تیم های کهکشان شیراز، نادره رمضانی بابل، آمادای همدان و طوبی زنجان در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد به رقابت باهم می پردازند.

   انتهای پیام/68036


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ شهرکرد، میزبان دور برگشت مسابقات والیبال کشور

‍ شهرکرد، میزبان دور برگشت مسابقات والیبال کشور