مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:152022-01-11فرهنگي

جزییات «آینه در آینه» تشریح شد/ نگاهی به هنر اعتراضی و انقلابی


جزییات نمایشگاه «آینه در آینه» که بخش جنبی چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است و نگاهی به هنر اعتراضی و انقلابی دارد، در یک نشست خبری تشریح شد.

- ، نشست خبری نمایشگاه آینه در آینه که مروری بر تحولات هنر معاصر ایران (1363-1353) دارد و به عنوان بخش جنبی چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز سه شنبه 28 دی ماه گشایش می یابد، صبح سه شنبه 21 دی ماه در محل موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

در این نشست، احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران، سیدعباس میرهاشمی دبیرکل چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، کیانوش معتقدی کیوریتور نمایشگاه آینه در آینه و حسن نوفرستی روابط عمومی حضور داشتند.

احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران در این نشست گفت: نمایشگاه آینه در آینه عنوان یکسری از مجموعه نمایشگاه های جدید موزه هنرهای معاصر است که آثارش از هم افزایی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران با دیگر گنجینه های موجود در کشور جمع آوری شده است.

البته عمده این آثار از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و گنجینه آثار هنری حوزه هنری است اما از دیگر مراکز هنری نیز آثاری جمع شده است.

وی با اشاره به آینه در آینه، به واژه ای که در ادبیات از آن وام گرفته شده، درباره نمایشگاه توضیح داد: 2 سال است روی این پروژه که درباره هنر اعتراضی و انقلابی دهه های مختلف است، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات «آینه در آینه» تشریح شد/ نگاهی به هنر اعتراضی و انقلابی

جزییات «آینه در آینه» تشریح شد/ نگاهی به هنر اعتراضی و انقلابی