مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:152022-01-11حوادث

جولان زنجیره ای ها در جاده ها/ دی ماه تصادفات تلخ تمامی ندارد!


دی ماه حادثه ها روایت تصادفاتی است که در بین قربانیان آن ها می توان افراد مختلفی را دید،از کارگرانی که به محل کار نرسیدند تا خانواده هایی که در غم از دست دادن پدر و مادر و فرزند داغدار شدند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: این روزها جاده های مختلف کشورمان از خوزستان و کرمان گرفته تا کردستان و تهران میزبان حوادث مختلفی است که تعداد آن ها از یک سو و قربانیان و مصدومان از سوی دیگر زنگ هشدار را به صدا درآورده است.

در طول دی ماه بارها تصادفات زنجیره ای سر تیتر خبرها شده و حتی برخی شهرها را به عزای عمومی کشانده است؛ اما چرا تاکنون متولیان امر پاسخی قانع کننده در مورد تکرار این حوادث نداده اند؟ بزرگ ترین و به نوعی پر تلفات ترین حوادث جاده ای طی این مدت در خوزستان به وقوع پیوسته است به طوری که طی همین دی ماه تصادف زنجیره ای 50 خودرو و کشته شدن 5 نفر و همچنین سانحه تصادف کارگران با 10 کشته در رسانه ها بیشتر موردتوجه قرار گرفت.

جاده های مرگ در خوزستان زیاد است، هفته گذشته شاهد یکی از تلخ ترین حوادث جاده ای کشور در جاده قدیم اهواز به خرمشهر بودیم که مدت هاست با عنوان جاده مرگ در لیست پیگیری ها و رسیدگی ها قرار دارد اما هنوز بعد از تشکیل جلسات و امضای تفاهم نامه ها به همان شکل گذشته باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان زنجیره ای ها در جاده ها/ دی ماه تصادفات تلخ تمامی ندارد!

جولان زنجیره ای ها در جاده ها/ دی ماه تصادفات تلخ تمامی ندارد!