مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:102022-01-11ورزشي

جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی مجلس درباره حذف سرخابی ها از آسیا


عضو فراکسیون ورزش مجلس از جلسه فوق العاده امروز کمیسیون فرهنگی درباره چرای حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا با حضور وزیر ورزش خبر داد.

-  احمد راستینه عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حذف دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 21 دی) درباره چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ باشگاههای آسیا جلسه فوق العاده برگزار می کنند تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: این نشست ساعت 13 و 30 امروز و در محل کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار خواهد شد ضمن اینکه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم در این نشست حضور خواهند داشت.

عضو فراکسیون ورزش من مجلس با تاکید بر اینکه رییس مجلس هم دغدغه و نگرانی خود را در مورد چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده و با برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی مجلس در این باره موافقت کرده اند، تصریح کرد: برخی از میهمانان از نهادهای نظارتی هم برای بررسی چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم در نشست فوق العاده کمیسیون فرهنگی حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی مجلس درباره حذف سرخابی ها از آسیا

جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی مجلس درباره حذف سرخابی ها از آسیا