مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:402022-01-11سياسي

نمایشگاه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی برگزار می شود


نشست هم اندیشی بیستمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در حالی برگزار شد که قرار است این نمایشگاه در روزهای یازدهم تا پانزدهم بهمن ماه و با حضور حداقل 110 برند و شرکت معتبر از سراسر کشور برپا شود.

- نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان یکی از باکیفیت ترین نمایشگاه های این استان در حوزه زیرساختی به شمار می رود که به صورت سالانه، برندهای معتبری از سراسر کشور را در کنار یکدیگر جمع می کند.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی اصفهان در نشست هم اندیشی برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین المللی اصفهان در این دوره از نمایشگاه تلاش می کند برای شرکت های حاضر شرایطی فراهم آورد که به بازارهای جدید دست پیدا کنند و با فراغ بال بیشتری به توسعه بازار بپردازند.

علیرضا مرتضوی با تأکید بر اینکه تلاش برای حضور شرکت های معتبر از اصلی ترین اولویت های برپایی نمایشگاه است، افزود: کیفیت یک نمایشگاه با مساحت آن نمایشگاه سنجیده نمی شود، بلکه اصل، بر حضور برندهای مطرح و با کیفیت است.

در این راستا، تاکید داریم که حضور شرکت های دانش بنیان بر کیفیت نمایشگاه ها می افزاید.

وی با بیان اینکه حضور هیئت های تجاری از داخل و خارج کشور در نمایشگاه موضوع بسیار مهمی است، ادامه داد: بازرگانان همواره شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی برگزار می شود

نمایشگاه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی برگزار می شود