مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:052022-01-11پزشكي

خطر اُمیکرون بیخ گوش کرمانشاهیان/ موارد ابتلا به کرونا در استان افزایش یافت


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از افزایش بیماری بستری و شناسایی شده در استان خبر داد و گفت: هم اکنون 93 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

- مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به آخرین اخبار کرونایی استان داشت و اظهار داشت: هم اکنون 93 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که 23 نفر در آی.

سی.

یو و چهار نفر هم اینتوبه هستند.

وی با اشاره به ثبت یک مورد فوتی طی شبانه روز گذشته با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان، ادامه داد: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به2 هزار و 934 نفر رسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از افزایش بیماری بستری و شناسایی شده در استان خبر داد و گفت: 57 بیمار طی 24 ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در مقایسه با روز گذشته که 20 مورد بوده 37 بیمار بیشتر است همچنین طی مدت مذکور 46 مورد پس از بهبودی از بیمارستان های سطح استان ترخیص شده اند.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته 12 بیمار مثبت بستری و 15 مورد سرپایی شناسایی شده که در مقایسه روز قبل آن که در مجموع 12 مورد بوده روندی افزایشی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر اُمیکرون بیخ گوش کرمانشاهیان/ موارد ابتلا به کرونا در استان افزایش یافت

خطر اُمیکرون بیخ گوش کرمانشاهیان/ موارد ابتلا به کرونا در استان افزایش یافت