مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:052022-01-11بين الملل

کفگیر سعودی ها به ته دیگ خورد / موشک های پدافندی در حال ته کشیدن (!)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فایننشال تایمز در گزارشی نوشت: حملات موشکی و پهپادی نیرو های نیابتی ایران در یمن در خاک عربستان چند ماهی است که شدت گرفته است.

- کفگیر سعودی ها به ته دیگ خورد / موشک های پدافندی در حال ته کشیدن (!) یک روزنامه انگلیسی از قول منابع سعودی فاش کرد که موشک های پاتریوت عربستان برای مقابله با انبوه موشک های انصارالله یمن در حال ته کشیدن است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فایننشال تایمز در گزارشی نوشت: حملات موشکی و پهپادی نیرو های نیابتی ایران در یمن در خاک عربستان چند ماهی است که شدت گرفته است.

این مسئله، پادشاهی سعودی را مجبور کرده برای تکمیل انبار ذخیره سیستم دفاع هوایی پاتریوت خود، دست کمک به سوی کشور های منطقه دراز کند و از آن ها بخواهد موشک های رهگیر در اختیار ریاض قرار بدهند.

یک مقام بلندپایه آمریکایی به فایننشال تایمز گفته است: دولت بایدن از این اقدام پادشاهی سعودی برای تامین موشک از خلیج (فارس) حمایت می کند؛ چون تعداد دفعات و شدت حملات موشکی شورشیان حوثی بالا گرفته و بیم آن می رود که ذخایر موشک های پاتریوت چند ماه دیگر تَه بکشد.

ایالات متحده مجبور است به انتقال این رهگیر ها به ریاض چراغ سبز نشان بدهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفگیر سعودی ها به ته دیگ خورد / موشک های پدافندی در حال ته کشیدن (!)

کفگیر سعودی ها به ته دیگ خورد / موشک های پدافندی در حال ته کشیدن (!)