مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:502022-01-11دانش

آغاز دومین دوره طرح راه مهندسی در دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان


ابوالفضل امیریان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار استان های دانشجو گفت: با توجه به اینکه دانشجویان رشته های فنی و مهندسی در رونق چرخه تولید، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: طرح راه مهندسی برای دومین سال پیاپی در سطح دانشکده های فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

ابوالفضل امیریان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار استان های دانشجو گفت: با توجه به اینکه دانشجویان رشته های فنی و مهندسی در رونق چرخه تولید، ایجاد اشتغال مولد و در نتیجه درمان اقتصاد بیمار کشور نقشی کلیدی دارند باید در طول دوران تحصیل به حدی از شناخت نسبت به رشته خود برسند که بتوانند نیاز های کشور را برطرف کنند.

امیریان ابراز داشت: طرح راه مهندسی با تمرکز بر دانشجویان نوورود رشته های مهندسی به دنبال این است که ضمن آشنایی دانشجو با فضای دانشگاه و نحوه درس خواندن متناسب با رشته تخصصی، دید جامعی نسبت به آینده شغلی خود پیدا کند و با کسب مهارت های لازم، مسائل مرتبط با تخصص خود را حل نماید.

وی از آغاز طرح راه مهندسی خبر داد و افزود: گام اول طرح با عنوان چگونه در دانشگاه زنده بمانیم فردا سه شنبه به صورت وبینار برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین دوره طرح راه مهندسی در دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان

آغاز دومین دوره طرح راه مهندسی در دانشگاه فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان