مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:352022-01-11حوادث

برخورد تانکر حامل سوخت به 5 خودرو در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت : تانکر حمل سوخت در شیراز، به پنج خودرو سواری پارک شده آسیب رساند.

- ، محمدهادی قانع گفت: تانکر حمل سوخت به هنگام حرکت با پنج خودرو سواری پارک شده در کوچه ای واقع در بلوار امیرکبیر شیراز برخورد کرد و به آن ها آسیب رساند.

وی افزود: این حادثه تصادف در کوچه 35 بلوار امیرکبیر به سامانه 125 اعلام و مأموران دو ایستگاه آتش نشانی 14 و 5 به محل حادثه اعزام شدند.

قانع گفت: براساس گزارش حادثه یک دستگاه تریلی حمل سوخت به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با پنج خودرو سواری (پژو پارس، پژو 206، پاترول، پراید و آزارا) پارک شده در کوچه برخورد کرد که بر اثر این حادثه سرنشین خانم خودرو پژو پارس مصدوم و سریعاً به مراکز درمانی منتقل شد.

وی اضافه کرد: مخزن تریلی در زمان حادثه فاقد سوخت بود، اما شدت برخورد تریلی با خودروهای پارک شده منجر به نشت شدید گازوییل از باک تریلی و بنزین از خودروهای سواری شده بود.

قانع بیان کرد: با توجه به احتمال وقوع آتش سوزی در محل حادثه آتش نشانان با استفاده از شیر هیدرانت موجود در محل و پاشش مداوم آب، محل را از گازوییل و بنزین پاک سازی و به ایمن سازی خوردوهای تصادفی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد تانکر حامل سوخت به 5 خودرو در شیراز

برخورد تانکر حامل سوخت به 5 خودرو در شیراز