مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:352022-01-11سياسي

مدیران پشت میزنشین نمی توانند نسخه شفابخش برای حل مشکلات بپیچند


مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه سفرهای کاری برای شورای مدیران کمیته امداد بسیار ضروری است، گفت: مدیران پشت میزنشین، هرگز نمی توانند نسخه شفابخش برای حل مشکلات نیازمندان بپیچند.

- ایسنا/قم مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه سفرهای کاری برای شورای مدیران کمیته امداد بسیار ضروری است، گفت: مدیران پشت میزنشین، هرگز نمی توانند نسخه شفابخش برای حل مشکلات نیازمندان بپیچند.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با انتقاد از اینکه سیستم های اداری که مدیران را در محل کارشان زمین گیر کرده است، بیان کرد: پشت میزنشینی برای یک مدیر آفت است و برای حل مشکلات مردم و نیازمندان باید از پشت میز برخواست و در صحنه حاضر شد.

وی با بیان اینکه سفرهای کاری برای شورای مدیران کمیته امداد بسیار ضروری است، عنوان کرد: مدیران پشت میزنشین، هرگز نمی توانند نسخه شفابخش برای حل مشکلات نیازمندان بپیچند.

مسعودیان راد با ابراز تأسف از اینکه برخی از دستگاه های اداری بجای اینکه نقش محرک و روان کننده در کار را داشته باشند، افزود: این دستگاه ها چوب های لای چرخ شده اند و باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل هستند که می شود به راحتی مشکل آن ها را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران پشت میزنشین نمی توانند نسخه شفابخش برای حل مشکلات بپیچند

مدیران پشت میزنشین نمی توانند نسخه شفابخش برای حل مشکلات بپیچند