مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:302022-01-11دانش

مجوز اخذ رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری در دانشگاه سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، محمد حسین صابری، مدیر گروه نفت دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: دانشگاه سمنان با تکیه بر توانمندی علمی و پژوهشی خود در کنار دانشگاه هایی همانند تهران، - مدیر گروه نفت دانشگاه سمنان از اخذ مجوز برای ایجاد رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری در مقطع دکتری در دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، محمد حسین صابری، مدیر گروه نفت دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: دانشگاه سمنان با تکیه بر توانمندی علمی و پژوهشی خود در کنار دانشگاه هایی همانند تهران، شریف، امیر کبیر و تربیت مدرس توانسته است مجوز قطعی پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در مقطع دکترا رشته مهندسی نفت - گرایش مخازن هیدروکربوری را اخذ کند.

صابری با بیان اینکه دانشکده مهندسی نفت دانشگاه سمنان از مهر 1401 در این رشته دانشجو پذیرش خواهد کرد افزود: این دانشکده دارای چهار آزمایشگاه تخصصی شامل آزمایشگاه سیالات مخازن هیدروکربوری، آزمایشگاه خواص سنگ های مخزن، آزمایشگاه سیال و سیمان حفاری و آزمایشگاه ژئوشیمی آلی و سنگ شناسی است که از امتیازات لازم برای دریافت مجوز این رشته گرایش است.

مدیر گروه نفت دانشگاه سمنان اظهار داشت: رشته مهندسی نفت در اولویت الف شورای عالی انقلاب فرهنگی است و بر همین اساس دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز اخذ رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری در دانشگاه سمنان

مجوز اخذ رشته مهندسی نفت گرایش مخازن هیدروکربوری در دانشگاه سمنان