مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:252022-01-11بين الملل

جذب توریست در مینودشت با گردشگری ورزشی


با توجه به وجود منابع طبیعی و خدادادی در شهرستان مینودشت جذب توریست از طریق گردشگری ورزشی در دستور کار این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مینودشت، محمدتقی قزلسفلو در نشست خبری با خبرنگاران شرق اظهار کرد: وجود منابع طبیعی و خدادادی مانند منطقه گردشگری ترسه می تواند ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر باشد و با توجه به اینکه در منطقه پرواز پاراگلایدر به عنوان یک ورزش مورد استقبال است می توان گردشگری ورزشی را تقویت کرد.

وی تصریح کرد: شهرستان مینودشت ظرفیت های خوبی در حوزه صنایع دستی، منابع طبیعی و به ویژه گردشگری دارد که امید داریم با همکاری رسانه ها بتوانیم این ظرفیت ها را برای جذب توریست و سرمایه گذار معرفی کنیم.

فرماندار شهرستان مینودشت از تشکیل شورای فکری جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و استفاده از ظرفیت های مختلف منابع انسانی، طبیعی و دیگر امکانات موجود شورای فکری جوانان و نخبگان تشکیل می شود.

قلعه قاف نام روستایی ست زیبا از توابع شهر سرسبز مینودشت   وی ادامه داد: مهمترین پروژه نیمه تمام شهرستان مینودشت که علاوه بر تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان، تامین کننده آب شرب و کشاورزی برخی شهرستان های شرق گلستان خواهد بود با 90 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند اعتبار و نگاه ویژه دولت جدید در سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب توریست در مینودشت با گردشگری ورزشی

جذب توریست در مینودشت با گردشگری ورزشی